lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Lördag med tö

Kategori:

Nu var det 100 år sedan jag var här och skrev något. Tiden räcker typ inte till just nu.
 
Snön smälter nu här hemma. Jag hoppas att det kommer att finnas lite snö till Påsk också, men om det är så här så kommer det inte att göra det. 
 
Vi håller för fullt på att städa ut huset som jag fick hyra av Pappa. Sluttampen, så det är jätteskönt. Men nu är det knökfullt i vårat nya hus. Vi skall ta tag i detta i sommar. Innan sommaren har vi lite planer, planer som vi planerat att ta efter husutstädningen. Vi skall bygga en stor garderob i vårat sovrum, då det är väldigt lite förråd i huset samt garderober. Sedan skall vi dela ett stort rum uppe på övervåningen så det blir 2 rum och Molly längtar så hon spricker;). Rummet som Molly har idag blir extrarum och förråd. Kommer att bli så bra. Sedan finns planer på att göra ett litet ungdoms-vardagsrum i hallen uppe. Med 4 tjejer och deras kompisar vill man göra utrymme för att alla skall kunna umgås och kanske få lite lugn och ro. Vi har bestämt att vi skall bygga färdigt allt tills våren då vi kommer att tillbringa all tid ute.
 
Med skogen och måla om huset. Jag skall fixa i ordning uteplatsen också och så önskar jag mig ett växthus så vi kan odla där. 
Puh, jag blir slut att skriva allt detta. Men vi tar allt lugnt och fint. 
 
I alla fall så trivs barnen så otroligt bra i Svanabyn. Vilken fantastiskt fin by. 
 
 
Sedan har vi i familjen fått tillökning med en liten underbar systerson💖. Fantastiskt fin var han. Nu önskar man bara att dom bodde närmare så vi fick snusa på honom varje dag. Stoltare faster får ni leta efter.😍
Kommentera inlägget här: