lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Träning

Kategori: Träning

 
Här i Dorotea kör vi Strong by Zumba 2 dagar i veckan och 1 dag blir det vanlig zumba. ALLTSÅ, det är beroendeframkallande. Strong Zumba är sååå kul och otroligt jobbigt och svettigt. Man mår så sjukt bra av den träningen. Dels är eller blir man så glad när man tränar. Jag älskar ju också styrketräning så jag kör en kombo av dessa. Jag hoppas snart kunna börja springa lite oxå. Det har som blivit lite av den varan. I många månader tränade jag inte alls p g a hälsan, men nu mår jag mycket bättre och kan börja köra hård träning. 
 
Det svåra med att träna hårt och ofta är maten. Har märkt att för mig passar pasta jättebra innan ett zumbapass samt mycket mycket vatten. Jag har aldrig någonsin svettats så mycket när jag tränar. Är helt blöt efter ett pass. Samt bra mellanmål efter träningen behöver man. Men jisses så lycklig man blir av all träning....
Kommentera inlägget här: