lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Fortsatt lov

Kategori:

 
Igår var tjejerna påskkärringar och jag skjutsade runt dom överallt. Ja, jag vet, själv när man var liten fick man gå. Men de var kallt, middagstid osv osv ha ha curlingmorsa;).
 
Nejdå, mina barn är van att gå själva, men jag tycker att det är kul att vara med dom också.
 
Idag tar vi det också lungt, otroligt skönt. Funderade om vi skulle ut och grilla, men bara att jag tänkte tanken slutade solen att skina.....så vi gör det vi vill idag också, dvs ingenting.
 
Håller på att planera en matlista inför kommande veckor. Jag älskar ju lappar och ordning och det är så skönt när listan är gjord och man behöver inte tänka på vad man skall göra för mat. Till veckan blir det bara 2 Zumbapass och jag kommer att ljumma på med några styrketräningspass också, så maten måste passa så att man orkar mera. Återkommer med matlistan....
Kommentera inlägget här: