lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

En lördag

Kategori:

Härliga höst. Idag har det varit en helt underbar dag här i inlandet. Solen har tittat fram och det har varit varmt och skönt. Vi tog oss en sväng till Höstmarknaden här på Kullerbacken där vi fikade och träffade lite vänner, handlade lite rökt fläsk och fick mig 2 knippen persilja, väldigt fina. Sedan tog vi oss en långpromenad och efter de beställde vi hem thailänsk mat och såg på lite film. Riktigt mysigt och behövligt. 
 
Idag kom mina skoterkläder. Har beställt ett helt kitt inkl hjälm så nu är jag rustad för en lååång skotervinter (hoppas jag). Jisses så jag längtar till detta. 
 
Just nu är jag ledig medans jag utbildar en tjej i Lycksele. Men idag kom jag äntligen på vad jag skall syssla med och det kommer att bli riktigt spännande. Har många planer på G och detta är en grej i det hela. Spännande spännande. 
 
Har inte riktigt kommit in i det lugna tempo som råder här. Jag har fortfarande storstadspulsen i kroppen och måste hela tiden ha något att göra. Längtar tills jag kan ta det lite lungt och INTE hålla på hela tiden med målning och tapetsering. Men detta föder fram en hel del ideér, hoppas bara att jag orkar fixa alla;) Nä nu ska vi se färdigt filmen....
Kommentera inlägget här: