lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Onsdag idag

Kategori:

Idag har vi det lite kallt här inne. Sotaren är nämligen här och då får man inte elda:). S var lite hängig i morse så jag stannade hemma med henne. Vi pysslar lite och tar det lungt. Hon håller på att lägga lite pärlor nu som jag senare skall stryka. 
 
Annars har jag pysslat på här hemma. Rum efter rum blir fina och ljusa;)
 
 
 
 
 
Ja nu är alla rum målade även på nedervåningen. Bara kontoret kvar, men vet ni, det kommer jag att vänta med. För nu tycker jag att jag pysslat klart för en stund;)
Skall byta en del lampor, mattor och lite annat lull lull, ska också klä om matstolarna och piffa till dessa, men det är bara finlir och kul att hålla på med. Ja, måla tycker jag också är roligt men nu vill jag göra lite annat också. Men nu känns det mer som vårat hus;). 
 
Ha en underbar onsdag i detta underbara höstväder..
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Fröken Rödlök säger:
    2016-10-05 | 12:27:16
    Bloggadress: http://www.mizca.se

    Vackert hem!

    Svar: Tack snälla.
    veronica hahlin

  • Therese Bjärstig säger:
    2016-10-07 | 16:12:58
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

    Underbar tapet i matrummet! 👍🏻 Du har verkligen fixat det fint!

    Svar: Visst är den. Tack snälla du. Är ett jättekul hus att fixa i;)
    veronica hahlin

Kommentera inlägget här: