lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Egentid

Kategori:

oj oj, länge sedan jag hade egentid🎈. Då jag inte mår 100 var de väldigt behövligt🐤 Inge roligt att gå å vänta å vänta😔
Men har sett tv ikväll och bara tar de lugnt. Härligt efter intensiva dagar😀. I morgon ska jag äntligen få igen mina kottar❤️. Vi ska shoppa och fika dagen till ära😉. Sedan blir vi här i stan några dagar innan vi ska fira Halloween å mig😍
 
Jag åkte lite tidigare än tänkt och saknar redan min andra familj💕. Minsta ringde å sa att hon saknar mig och ville att jag ska komma hem😩💌då blir man sååå glad i hjärtat. Så fina underbara tjejer💕.
 
 
Kommentera inlägget här: