lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Flunsatider

Kategori:

 
 
 
Ja, så här blir de om man är lite kaxig och säger att de va länge sedan man åkte dit😩För jag åkte nu dit, ordentligt. Men både Molly och Amelia var ju sjuka förra veckan så jag fick garanterat deras små flunsavirusar. 
 
Jag som ska ha min första tjejmiddag här å allt, sååå tråkigt. Men jag hoppas att det mirakulöst ändras i natt så jag ändå kan ha middagen👍🏼. 
 
Till veckan kommer vi att gå all in, då är det dax för julpyntningen och som jag längtar😍. Vi ska även hinna med stan i 2 dagar då tjejerna är hedersgäster på Ersmarksskolans musikal samt att Amelia ska till tandläkaren. Ska då passa på att handla lite julklappar och julpynt🎄. Å självklart ska vi baka oxå🎅🏻. 
 
Nä nu blir de ännu mera tv för att kurera mig mirakulöst🎈
 
Kommentera inlägget här: