lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Flyttkaos

Kategori:

Nu är vi installerade i det nya huset. Det är fullkomligen kaos men väl på plats😀.
I helgen har vi varit i Göteborg och sett Iron maiden på Ullevi. Bodde hos ett underbart par lite utanför Götet.  Denna resa var planerad för över ett halvår sedan så vi åkte fast vi ej riktigt hade tid. Men skönt att få komma iväg lite.
 
Nu till något helt annat. När man blir sjuk ser man verkligen vilka som är ens vänner o familj. Lite tragiskt nog faktiskt. En del tror inte ens på en och det är nästan värst av allt. Även om dom är som små puckon hoppas jag verkligen att dom inte behöver vara med om detta. Tack och lov skiter jag totalt i dom men tycker lite synd om dom å det är jag glad för, känner mig då inte som dom. 
 
Nä nu ska jag försöka hitta igen alla mina saker i alla flyttkartonger😨🤗👍🤘

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-06-22 | 19:09:29

    Blir spännande att följa dig och din familj i ert nya liv i inlandet.

Kommentera inlägget här: