lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Sommar och jobb

Kategori:


Ja, nu är snart halva tiden gjord på min sista tid här;). Jisses vad jag kommer att sakna alla här, en av världens bästa arbetsplats.
Men nu längtar jag hem till mitt hjärta och mina älskade barn.
I helgen var vi i Åsele och hade superroligt. Vi träffade otroligt många vänner och vi åt god mat hela tiden. På söndagen innan vi åkte hem handlade vi också lite, hittade en stor Buddha, en stor picknick-korg, och Minionmösser till tjejerna.
Väl hemma hälsade vi på några vänner och då ville mina tjejer också komma, å ingen blev gladare än jag;). Härligt att få rå om dom lite extra. Som tur är kommer dom till helgen, då ska vi greja och fixa i deras rum så dom blir helt klara. Inget rum är helt klart utan det är lite småkaos överallt, ha ha. Men det är helt omöjligt att hinna både måla, renovera och flytta omkring grejor hela tiden samtidigt som man jobbar. Men förhoppningen är att i helgen skall jag hinna med vårat sovrum och då är hela övervåningen målad klar. PUH. Förutom toaletten, men den skall vi renovera efter att vi gjort en ny toa nere.
 
Förlåt mig nu, men herregud så jag längtar till vintern, och alla utegrillningar, skoterkörning och pimpling, ha ha. Men först ska vi ut på lite äventyr och börja skolan osv osv...
Kommentera inlägget här: