lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Snart semester

Kategori:

Nu är äntligen resan bokad och klar. Ska bli så otroligt skönt att få komma iväg och bara få umgås med varandra och ha roligt. Det kommer att bli såå skönt, bara att ligga i en fluffig säng och inte behöva bädda eller städa eller jobba är ju fantastiskt härligt, å ja renovera;). 
Bada i massor hoppas jag också att det blir. 
Dagarna på jobbet rinner bara iväg. Pratade med hjärtat ikväll och jag kommer att beställa all mat via nätet och så hämtar jag upp påsarna innan jag åker hemmöver. Då sparar jag inte mycket tid genom att inte gå omkring med alla andra Fredaxsugna människor. Smart tänkt av mig. Så kommer jag nog att göra varje gång jag far till stan. Annars blir fredagskvällarna så kort om vi ska storhandla när jag kommer hem. 
 
Amelia och Molly kommer redan på fredag och jag är så glad. För nu får dom vara med på våran kvartersfest som vi ska ha och det kommer att bli så trevligt att få träffa alla fina grannar. Det är och har varit något varje kväll nu, men det hör ju som till sommaren. Men nu blir det ingenting målat i helgen då vi ska hitta på andra roligheter så som fiskning och grillning ute och förstås umgås med alla trevliga grannar. 
 
Nästa helg blir det 40-års fest i Åsele troligtvis.
Kommentera inlägget här: