lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Lillördan

Kategori:

 
När mamman är sjuk får hon hjälp i köket. Molly tyckte att löken var jobbig att skära men de fixade hon snabbt, sötnosen ❤.  
Mina 3 tjejer har alltid hjälpt till med matlagning och bakning, jag tycker det är superkul att vara många i köket och samtidigt lär dom sig allt. Lovisa och Molly har inte varit lika intresserad som Amelia men nu när  Lovisa bor hemifrån så har hon mycket i bagaget 😉. Så jag håller tummarna att även Molly blir så, fast ju äldre Molly blir (å liiite lugnare ) så blir hon mer o mer intresserad.
 
Annars är jag så lycklig att jag nästan spricker,  allt bara faller på plats för oss. Å de finns inget bättre än att se sina barn (alla 3!!!) lyckliga och glada för alla förändringar som sker i våra liv. 💜💜💜💜💜
Kommentera inlägget här: