lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Lite bilder på nedervåningen

Kategori:

Mellan matsalen och vardagsrummet
 
I matsalen
 
Pysselrummet/gästrummet
 
Hallen
 
Pysselrummet/gästrummet
 
Pysselrummet/gästrummet
 
Vardagsrummet
 
Matsalen
 
Här kommer ett bildregn på rummen jag har gjort om här på nedervåningen. Möblerna i matsalen har jag målat och klätt om med skinn på stolarna då dessa var i så dåligt skick, nu blev dom som nya. Det är så otroligt kul att göra om möbler så att dom blir som förut;) 
 
Olle-tavlan-kakao fick jag av mamma i födelsedagspresent, gissa om jag blev glad. Den har jag velat ha så länge.Den fick äran att vara på mitt favoritskåp i matsalen. 
 
Pysselrummet med Marvel-fondväggen fullkomligen älskar jag. En rolig kontrast till allt det vita. Jag hade önskat mera storblommiga tapeter men min kära sambo ville ha alla väggar ljusa. En väldigt kontrast till hur det såg ut här, det var lila väggar, ljusblåa, mörkblåa och gult i de flesta rum. Hallen var mörkröd.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: