lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Inte en vanlig fredag

Kategori:

 
Tiden går alldeles för fort nu. Jag hoppas att den stannar upp lite så man får tid till allt man vill hinna med. 
Igår hade jag min sista dag i Umeå, känns otroligt konstigt men härligt.  Kommer att sakna alla fina människor och alla barnen 🤗.  
 
Men nu kommer jag att ha tid till allt jag vill pyssla med. Det är något som jag ser fram emot 🐒.  Men först måste vi få ordning här och barnen ska få komma igång i skolan som börjar snart.  
 
Semester har vi hunnit ha, vi åkte med alla barnen till Vasa där vi åkte på Power Park. Heelt underbart roligt och vi alla hade det så bra. Sedan shoppade vi och åt gott mest hela tiden.  Väl i Sverige avslutade vi med storshopping på IKEA ❤
 
Kommentera inlägget här: