lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Tisdag

Kategori:

Börjar bli sjuk, e hängig o helt färdig.  Måste avvakta så de inte är pga operationen.  
 
Måste bara dela med mig, har en kompis Sara, helt underbar och fantastisk. Hon har fullt upp med deras hus å familj men ändå ringer hon och erbjuder sig att sova här å hjälpa mig.  Är så lyckligt lottad som har en vän som henne. Tur att vi ska flytta till ett stort hus så dom ofta kan bo hos oss☺. 
 
Ligger å figulerar hur jag ska få med mig färgen hem då jag inte kan lyfta... får inte lyfta tungt på en månad!!!! Antingen skiter jag i de å tar de lungt hela helgen, men de funkar inte riktigt då vi måste få det färdigt eftersom vi snart ska flytta in. Inser nu oxå att springa Blodomloppet kommer inte att funka då jag inte heller får anstränga mig på några veckor. .. Detta var inte som jag hade planerat det😨☺
Kommentera inlägget här: