lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Flunsan

Kategori:

Febern kom tillbaka kan jag lova. Herregud, det var längesedan jag låg så däckad.  Har haft sån huvudvärk pga bihålorna att jag knappt kunnat stå upp. Tack och lov har jag så duktiga tjejer som hjälpt mig med matlagning och allt annat.  Idag känns det mycket bättre, men huvudvärken känns fortfarande.  
 
Blir så stressad då jag vet hur mycket jag har på jobbet, flytten och allt som behövs göras. Men de e bara att gilla läget och ta en sak i sänder. I helgen kommer familjen till stan och jag måste försöka bli frisk tills dess då vi ska kolla på en ny soffa och lite annat till huset.  
 
Men nu trycker jag i mig c-vitaminer och nyttigheter för att ta bort flunsan.  Annars blir det ett dr-besök i morgon för att se om jag behöver penicillin 🤒😷👣❤.
 
Kusinkärlek❤❤

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: