lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

En sjukling till måndag

Kategori:

 
 
Idag ringde dom hem mig från Mollys skola. Hon var inte pigg och låg mest och sov. Hämtade hem henne och nu är hon helt däckad. Troligtvis, förhoppningsvis är det astman, men annars är det magsjuka då hon kräkts. Det jobbigaste med astman är just kräkningarna. Man vet aldrig och man är supernervös i flera flera timmar om och när den slår till. Men vi håller tummarna att det bara är astman som spökar. Vi har ju till några och kollade på en lägenhet igår och dom hade hund och var väldigt dammigt inne, så jag hoppas att det var anledningen.
 
Avbokade min mammografi för andra gången, just mammografi och barnsjukdomar verkar krocka varje gång;). Men det är bra att göra bort dessa sjukdomar för nu är det bara 21 dagar kvar tills Las Palmas.
 
Det är så väldigt mycket att se fram emot nu. Har ju fått mig en Iron Maiden biljett till Göteborg i sommar, jisses som jag längtar. Det skall bli otroligt roligt, denna gång blir det inte med Lovisa;).
Jag är också supersugen att åka på Sweden Rock Festival då b la Volbeat skall vara där, plus en massa andra bra band. Tänk om man kunde gå på båda......
 
Amelia fick stanna hemma ikväll då vi inte vet ännu vad det är som är här hemma. Så nu står hon och steker plättar så det finns som mellis b la. Jag ska snart steka plättar utan mjöl så jag också får äta lite gott till kvällsfikat
.
 
Snart vankas det julpynt. Då vi åker första advent måste vi julpynta här hemma så vi får julmys när vi kommer hem just innan lucia. Då är det bara 2 veckor kvar till julen. Toklängtar till tomtar och julklappslek.
Kommentera inlägget här: