lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Jihoo

Kategori:

Äntligen!  Molly har idag ätit både frukost och lunch. Hon har duschat och känner sig mycket bättre. Äntligen,  i morgon siktar vi in oss på skola och jobb. Ska bli otroligt skönt att få igen vardagen igen......
 
Här i stan börjar bokrean idag. Hoppas att vi kan tjuvkika lite på den ikväll på obs.  Får se hur skruttan mår, kan vara bra att få pröva ta sig ut lite. Ska rikta in mig på att köpa en kokbok. Å en rysare som jag ska välja till min gång i bokklubben.  Jag är ju med i en bokklubb med ett gäng tjejer, otroligt roligt. Vi träffas, äter och dricker lite vin medans vi pratar om boken.  
 
Nu hoppas jag att förkylningen min går över,  är lite less den då den blir bara värre och värre.  Inte bättre och bättre. ..... 
Kommentera inlägget här: