lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

En härlig dag

Kategori:

 Saknar mina små kottar såå mycket. Dom har lov i veckan och är uppe i hemtrakterna,  jag hoppas att dom får göra mycket roliga saker. Vi pratar i Skype 2-3 gånger om dagen, perfekt när man saknar varandra.  Jag och min stora tjej är i stan, hon håller på med körkortet i veckan,  självklart myser vi och tar det lite lungt. Riktigt mysigt har vi. Ikväll har vi sett en kärleksfilm och gråtit. 
 
Annars har jag haft en underbar helg.  Med min mor och en hel hög med underbara människor.  Vi har skrattat, ätit, shoppat och haft det super.  Hade äran att få träffa mina bästaste vänner en snabb sväng också. Men som man säger "borta bra men hemma bäst". Å på fredag kommer mina kottar hem och då blir det vår årliga halloween fest.  En pumpa är nu köpt och i morgon kommer det flera. När jag gröper ur pumpan såssparar jag kärnorna och rostar dom i ugnen, supergott och nyttigt snacks. 
Nu blir det juice i juicemaskinen.
 
 
Kommentera inlägget här: