lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

En regnig måndag

Kategori:

Hade en jättefin morsdag igår. Barnen bjöd på frukost på sängen och vi låg och pratade. Molly hade ritat en jättefin prinsessteckning och berättade att det var jag. Amelia hade gjort ett kort och där var även en överraskning inplanerad, nämligen bio. Vi var och såg på Rio 2. Efter bion gick vi på Stora hotellet och fikade på ett av deras nya fik.  Jag och ungarna blev stormförtjusta över hela hotellet, men mest toaletterna. Ha ha. Underbart fint dom har gjort där. På kvällen tog jag mig ett avslappnande bad med Lavendel i vattnet, färg på huvudet och en ansiktsmask, ha ha, ska det va så ska det va. Så nu är jag mjuk som en babyrumpa och luktar alldelens ljuvligt. Det var min bästa dag på länge. Men det får jag äta upp idag, men det var det värt, helt klart.
 
Synd att jag inte kunde fara och gratta min lilla mamma. Men snart kommer hon kanske och då får jag gratta henne 10 gånger mera;). Grattis än en gång på morsdag kära mamma.
 
 
 
Mina små troll. Amelia har kommit i en klädvåg just nu. Det är väldigt viktigt vad hon har på sig. Hoppas det bara håller i sig en liten stund..... Lovisa var ju tvärtom med kläder, huvudsaken dom var rena så var hon nöjd. Jag har 3 små kottar och dom är så olik varandra men samtidigt väldigt lika varandra utseendemässigt. Men jag älskar dom exakt lika mycket. Det bästa i mitt liv.
 
 
Kommentera inlägget här: