lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Världens bästa jobb

Kategori: Allmänt

Ja, det är helt otroligt vad bra jag trivs. Igår fick vi smörgåstårta och den var underbart god. En arbetskollega som fyllt 50 år och ville tacka för uppvaktningen. Så är det hela tiden. Fika och gosaker. Igår fick jag en vinst från en tävling, det var massage och jag kan meddela att det var det bästa jag varit med om på länge. Jag var alldelens yr efteråt och somnade som ett barn vid 21-tiden på kvällen. Man blir alldelens glad i hjärteroten av sådana arbetskollegor och jag är så glad att jag tackade ja till detta jobb.
 
Annars har jag hamrat och smyckat ikväll. Har börjat gravera in smycken och det låter en hel del, kan jag lova. Men fint blir det. Har mycket att lära ännu, men jag är en väldigt bra bit påväg.
 
Ikväll har jag även hunnit med att "storhandla", då barnen har kompisar hela tiden och ibland 2-3 stycken var här hemma, finns ingen tid till shopping. Så jag shoppade hemifrån igen, då det gick så bra förra gången. Denna gång storhandlade jag även till mitt Me and I-party som jag skall ha på söndag, så jag hoppas att allt blev rätt nu. Köpte till och med alkoholfri champange, ha ha. Då det är på en söndag måste man tänka på %-en.
 
I morgon blir det frisering av mitt hår. Insåg att jag klippte mig sist på min 40-års dag och det var ett tag sedan sist. Men tiden rinner ju bara iväg, men nu blir det av. Tänkte också köra i lite slingor så det blir lite liv i håret.
 
Just det, har fått träffa en sjukgymnast via företagshälsovården och jisses så bra han var. Fick mycket tips och har fått ett litet schema som jag skall köra för rörligheten i höften. Kan inte göra så mycket då jag väntar på artroskopin av höften och då vill dom inte göra för mycket ändringar, innan dom vet vad det är frågan om. Men en ny stol ska jag få och troligtvis lite andra hjälpmedel. Här händer det grejor och det var fort.
Kommentera inlägget här: