lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Söndag och helt ovetande om dag

Kategori:

Herregud vilket kallt väder det är. Sitter här under en filt med tända ljus och njuter. Äter godis och mår bra. Sista kvällen nu med godis, har blivit varje kväll sedan jul. Mor min skämmer bort oss och vi bara njuter. Men nu blir det stenhårda tag igen. Värken blir mycket värre å det är inte värt det.
 
 I morgon blir det jobb igen, 2 dagar, sedan ledig i över en vecka med mina älskade ungar.  
Vi har mycket inplanerat,  det blir en del shopping och så kommer min kompis (tjejkompis) med sina barn å då blir det massor med bus och god mat. Har även lovat Molly att åka till busplaneten, så även det ska vi hinna med. Sedan blir det spel och pussel i massor å skridskor då jag hoppas att banan är fixad här, inte jag då men jag är super bra att fixa fika medans;).
 
Nu vankas det snart nyår. Längtar som tusan. I år behöver jag inte ha några nyårslöften då allt redan slagit in förutom höften, men även den är ju på G att fixas. Ska ju självklart "underhålla" förra årets önskningar då det gick så bra. Underbart härligt.  

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: