lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Härliga torsdag

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft semester, eller semester och semester. Har varit b la till doktorn.
Har fått alldelens för högt blodtryck, ha ha håller man på att bli kärring eller? Det var ingen fråga! Bara en undran. Men nu skall jag få hjälp för både det och migränen. Har haft så otroligt mycket migrän och detta gör att man missar så mycket roligheter. Så jag hoppas att denna medicin gör att jag slipper migrän var och varannan dag. Annars har det varit en alldelens underbar dag här i stan. Barnen är ute och cyklar, man märker av att sommaren är på G, för då dyker ännu mera kompisar upp. En kväll var dom 6-7 st tjejer här och det var ett himla ringande till alla mammor så allt var ok. Men det är härligt och vi har sådan tur att alla mammor och pappor till tjejernas kompisar är helt underbara. Antingen ser man knappt av dom på em eller så har man en hel hög med barn här. Men det är som det skall vara tycker jag.
 
I morgon är sista dagen innan helg. I helgen ska jag umgås med min kompis, vi ska på spa tillsammans och sedan ska vi ut och äta. En riktigt härlig tjejdag med andra ord. Förut gjorde vi sådana här saker hela tiden, nu hinner vi knappt ses. Men så är det när man har små kottar.
 
Jag hann även klippa mig idag och färga håret. Jag blev sjukt nöjd med hårfärgen. Har en helt underbart bra frisör på Strömpilen. Hon är lugn och sansad och säger jämt som hon tycker. Det tycker jag är det bästa med en bra frisör.
 
Nä nu måste jag vila lite innan mat. Så jag orkar med kvällen........
Kommentera inlägget här: