lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Söndag i början av oktober

Kategori:

Vilken vecka och helg. Toan nere är nu fixad för 3:e gången, denna gången kom en supersnäll och duktig mattläggare som var jättenoga. Hoppas nu att det håller. Molly och Roger har varit i Svanabyn medans dom lagt om toan, då Molly inte tål damm och smuts måste hon rymma så pappa tog ledigt och åkte till farmor. Mamma har varit hos oss då hon skulle träffa doktorn, det är så roligt att få rå om mamma några dagar. När man bor en bit ifrån blir det jobbigt att vara ifrån varandra. 
 
Jag och Amelia har varit förkylda, nu börjar det kännas bra igen men man är helt slut i kroppen, det är skönt att det är över för denna gång och vi håller nu tummar och tår att vi klarar oss ifrån alla bassilusker nu framöver.
 
Idag har vi hjälpts åt att tömma och rensa alla garderober, förråd, leksaker osv osv. Gissa om vi är nöjda och glada;).
När man inte har allt för stort hus är det otroligt skönt att bli av med saker som man inte använder. Även Lovisa har varit här och rensat handdukar, sängkläder och dyligt. Jag är så stolt över min Lovisa, bättre tjej finns inte. Å världens bästa kille har hon träffat. Han känns som en familjemedlem och jag tycker om honom såå mycket. Nu längtar jag redan efter dom båda och jag önskade att dom bodde närmare. Men vi träffas redan i veckan igen. Puh. I morgon är det dags igen för jobb. Jag har haft lyckan att få ännu ett toppenjobb. Världens bästa kollegor (igen) och jag är så glad att jag tog denna chans. Turen är verkligen på min sida.
 
 
Kommentera inlägget här: