lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Ingen vanlig söndag

Kategori:

Puh säger jag bara. Idag har  vi haft en helproppad dag. Först fick vi säga adjö till underbara Carro och Patrik som har varit hos oss i helgen, sedan åkte vi på dop uppe i tjottahejti och döpte barnens kusin Felicia. Dopet gick jättefort så vi avslutade med att gå på 3D-bio Monsters University, som fick godkänt av oss alla. Superkul söndag. Barnen är nu ute och leker med kompisar. Vi har en vecka till av semestern och då blir det pyssel och fixning här hemma.
 
Planerar även min kommande 40-års fest. Då jag älskar teman osv tänker jag slå på stort nu när det är min alldelens egna fest. Oftast blir det andras fester som man planerar. Är inte 100 på temat men på god väg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Härliga söndag, härliga semester..
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: