lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Funderingar

Kategori:

Här planeras det för fulla muggar. Nästan jämt. Jag planerar hur jag vill ha köket och Roger planerar badrummet uppe.
 
    
 
 
 
Bilderna kommer från Styleroom.se
 
Jag har lite bilder i huvudet som jag vill ha badrummet. Vi kommer att bygga bastu i badrummet uppe, Vi kommer att ta ett hörn som vi aldrig använder här och bygga in det och få en bastu.
Jag vill blanda mycket material men inte så mycket färg. Jag vill ha mosaik i duschen och vid handfatet, resterande skall vara vitt med träinslag som vi skall ha i bastun. Åh vad jag längtar.
Men sedan hoppas jag att det blir kökets tur för där har jag så bra ideér som jag längtar att få utförda. Praktiskt bra och supersnyggt kommer även det att bli. När allt detta kommer att ske vet jag inte, men förhoppningsvis när jag är pigg och kry så jag får vara med att arbeta.
 
En sak är då säker, dom som gjorde vårat badrum nere  och tvättstuga kommer inte att få göra det. För nu ligger det till så att dom gjorde både våran tvättstuga och toalett nere, gjorde allt för fort så dom var tvungen att göra om en del igen. Å nu mer än ett år senare märker vi att mattan på toan har släppt, fast vi inte har installerat en dusch dit in......Dom har varit och kollat på det men sedan "glömmer" dom bort oss och hoppas att det skall lösa sig eller? Tills Roger ringer och påminner dom om det hela. Nu kommer detta säkert att ske vintertid och då kan vi inte bo här då Molly inte tål dammet och limmet. Åh är så less. Men jag skall ringa försäkringsbolaget och höra hur dom kan ha sådana här klåpare till att göra det dom inte kan. Det värsta är att grannarna våra gjorde även dom toaletten samtidigt som vi och dom hade samma problem........ Blir så arg.
 
 
Kommentera inlägget här: