lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Söndag

Kategori: Allmänt

I helgen har jag haft lite sötsug samt chipssug. Men jag har inte fuskat en enda gång. Istället tar jag en liten bit choklad eller en ölkorv. Då jag hade som mest sug, tog jag mig en kopp kaffe med grädde i. MUMS.

Jag märkte att jag åt lite för lite fett, men detta fixade jag till i helgen med Entrecoté, coleslaw, bernesås samt massvis med vitlökssmör. Mumma vad jag mådde bra då. Före lite fett gör att man blir lite seg och trött.

Men nu är jag på banan igen.

Mamma har nu åkt hem, fick träffa lillebror en sväng oxå. Alltid kul. Vi har fått rå om mamma en hel vecka och vi har haft det super. Tur dröjer det inte länge nu förrän vi får träffa henne igen. Synd att det skall vara så långt emellan oss. Önskar att dom kunde flytta närmare oss;)

KOMMENTARER:

  • Nina säger:
    2012-01-30 | 19:52:46
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/

    Nu har jag fått se ert muminhus! Va hos Chatta å Jörgen en snabbis i fredags.

    Väldigt mysiga hus



    Va roligt att det går bra ned LCHF för dig!

    Blev massa fuskande i helgen då vi vänner bodde hos Vickan. Men det är bara att ta nya tag. Kör ingen speciell diet utan sunt förnuft och massa motion!

    Ha det bra!

    Kram

  • Vera svarar säger:
    2012-01-31 | 08:36:18

    Nina - Ja, dom är som speciella. Nästa gång får du kika in hos oss oxå;) Men vi trivs super.

    Ja, det är en superbra diet och man är pigg som tusan av den. Nu längtar jag bara tills jag får träna oxå.

    Jag förstår det, men hoppas ni hade det mysigt, då får man äta mycket gott:). Ha det gott. Kram

Kommentera inlägget här: