lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Tisdag idag

Kategori:

Har nu återhämtat mig från en undersökning igår. Den har tagit på krafterna men nu börjar man känna sig som en människa igen. Det är inte bara en sak som håller på att förfalla på en. Men men.
 
Dagarna bara rinner iväg. Snart är vi inne i September månad och på fredag fyller min stora Lovisa 16 år. Herregud, vad tiden går. Hon går nu i gymnasiet...... Snart har jag en helt vuxen tjej;). Hon kommer i helgen så vi får fira henne rejält då. Min halva familj kommer och vi skall mysa och fira hela helgen lång. Det blir nog att göra Lovisas favorittårta (ricekrisptårta, den är verkligen god men såå jobbig att göra... Men det är inte alltid vi får fira henne nu på självaste födelsedagen så den bakar man med glädje då.
 
Annars går allt som nästan på räls. I helgen som var hade vi svärisarna på besök. Svärfar hjälpte Roger med altanen så att han fick ägna sig helt åt gräsmattan. På bara två dagar hann dom med nästan allt. Svärmor hjälpte till med barnen. Är så otroligt tacksam att vi har våra föräldrar som hjälper oss när vi behöver det. Tack tack underbara ni. Vi har mycket att återgälda senare......
 
Ikväll har jag möte på jobbet, men barnen skall få vara hos min syster, eftersom Roggan har jour ikväll. Dom älskar att vara hos moz, då kan man tjuvlåna klackeskor och få naglarna målade. Tur vi har syster min här i stan som hjälper till som barnvakt eller som brukar låna barnen.
 
Nä nu blir det vila innan barnen kommer hem.
Kommentera inlägget här: