lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Äntligen fredag

Kategori: Allmänt

Här är det förkyligt värre. Molly är lite bättre idag och går på dagis. Både pappa och Molly längtade till jobb och dagis.
Man får tacka gudarna att våra barn älskar dagis eftersom vi tycker om att jobba, man får då 2 bra saker. Roger älskar ju sitt jobb liksom jag.

Idag har en städfirma varit hem till oss och kollat läget (för offert), men måste nog ta en annan städfirma då dom inte riktigt förstod att vi behöver hjälp med allergistädning.
Hon pekade på våra stora mattor och sa - dom här tar vi inte ut, dom dammsugar vi bara......
Men det är ju det jag gör och behöver hjälp att he ut dom osv osv. Enl dom skulle dom bara göra en vardagsstädning, och det gör vi ju själva hela dagarna. Men det är inte lätt att få förtroende för några som man skall ha in i hemmet. Vet ni av några bra, så hör gärna av er till mig.

Annars blir det lungt i helgen. Amelia har ju sin gympa och sin dans. Har lovat att gå på bio med dom, så jag hoppas att jag kurerar mig. Det blir första för Molly, så hon ser fram emot det jättemycket. Lovisa kommer nästa helg, liksom våra vänner - SOM VI LÄNGTAT!!! Men nu är det bara 6 dagar kvar..

Nä nu skall jag hem och kurera mig med sovning, the och en jäkla massa mediciner;) Trevlig helg.
Kommentera inlägget här: