lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

November

Kategori: Allmänt

Sällan sällan blir det nu, men tiden hinns inte riktigt med här...

Men min födelsedag är nu förbi. Blev ordentligt firad, hade äran att ha mamma min här hela veckan, så hon har skämt bort oss med saft, kött, bakat bröd samt bullar. Å fina presenter. Fick nämligen en dörr av henne som hon har kämpat med och tagit bort färgen och gjort i ordning då jag önskat en sådan dörr som sänggavel. Visar snart bild;). Underbart att ha en förälder som kommer och skämmer bort en så här ibland. (ofta).
Sedan kom min syster och sov hos oss. Det var fullt hus och det älskar jag. Fick en massa fina presenter. Min mor lagade dagen till ära älgskavsgryta med hemmagjort potatismos. Benny blev även bjuden på denna goda mat.

Men nu sitter man här, plötsligt ett år äldre.

Klokare?

Ja, det går fort.....

KOMMENTARER:

  • Therese - Sockenvägens Söta säger:
    2011-11-08 | 15:49:54
    Bloggadress: http://lurans.blogg.ses

    Jag anade att du skulle få dörren, kul att se den på plats sedan. Är SÅ nöjd med vår dörrsänggavel :-D Å ett grattis i efterskott givetvis <3 Varma kramar!!!

  • Therese - Sockenvägens Söta säger:
    2011-11-10 | 20:01:59
    Bloggadress: http://lurans.blogg.ses

    Lät spännande, du får lova att visa resultatet av Roggans svetsande :-D KRAM

  • Vera svarar säger:
    2011-11-11 | 10:54:07

    Therese -Sockenvägens Söta - Ja, jag kommer att sätta ut några bilder när jag är helt färdig. Tiden räcker inte riktigt till och det kommer när det kommer;)

    Ja, tack vare dig fick jag en väldans bra ide, konstigt nog va inte roger riktigt med. Men när jag väl får det på plats blir han nog nöjd;)

    Kram

Kommentera inlägget här: