lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Vilken helg....

Kategori: Min familj

I fredags när jag kom till jobbet kände jag att det var något konstigt som hänt. Å de var de. De var några som hade varit o besökt oss. Jädrans tjuvar. Fy vad otäckt det var. Man var som skärrad hela dagen. Direkt när jag slutade på jobbet fick jag en migrän som hette duga.

Men mina underbara vänner Sara och Harry å Elliot skulle ta hand om mig så jag åkte dit och blev bjuden på underbart gott grillat kött med goda tillbehör till. Sedan blev det surr och som vanligt en skräckis. Denna skräckis passade Sara, jag och Harry tyckte att den var lite klen;). Vi skulle ha ett filmmaraton men föräldrar som vi är pallade vi bara en film;) Tur att Elliot lånade ut sängen till mig.
På natten fick jag sådant anfall av migränen att jag trodde jag höll på att dö.... Hela morgonen hade jag så ont, jag var ingen vidare skojig kompis denna morgon. Jag klarade inte av att köra hem själv så Harry skjutsade hem mig.

Jag är så glad som har så underbara vänner. Ställer upp i vått och torrt för oss. Tack för att ni finns.

Efter en stund kom Roger o barna hem och dom hade varit och köpt migränmedicin. Efter 45 min kunde jag sitta upp och prata med min familj.

Idag söndag mår jag mycket bättre.
Är så glad för att jag fått hem min familj, som jag har saknat dom. Nu är det bara Lovisa som saknas. Å hon kommer också snart.
Kommentera inlägget här: