lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Drömmar

Kategori:

Drömmar i massor, det har vi nog alla. Min dröm är att få börja springa igen. Den här tiden på året kommer dessa drömmar starkt. Jag kan ju knappt ta långpromenader nu, men min dröm är att kunna springa.
Men jag får börja sakta sakta..

Det känns konstigt att ha sådana drömmar när man samtidigt äter grädde (38%) till allt. Man köper den fetaste yougherten och såser som man bara kunde drömma om. Blir jag sugen på något på kvällen tar jag inte en frukt utan jag vispar lite grädde med vaniljpulver i, blandar i färska hallon och strör över hasselnötter. Ha ha. Hur kul låter inte detta. Det konstigaste är att man tappar vikt, man tappar centimeter efter centimeter. Å samtidigt är det inte jobbigt, det är helt naturligt just nu.
Har även fått familjen att äta mindre socker, mindre jouicer, mindre mackor osv.

Å inte har jag fuskat, inte ens lite lite lite. NOT.

KOMMENTARER:

  • Therez säger:
    2011-04-24 | 18:01:14
    Bloggadress: http://www.therez.se

    Vad duktig du är! Här har du ett bloggtips på en tjej som kör samma. Hon tipsar om massor av recept som ser smarriga ut.



    http://fotballfrue.no/



    Föresten... Du är dålig på att höra av dig. Har väntat och väntat på ett samtal eller något. ;)



    Kram från lilla syster yster

Kommentera inlägget här: