lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Lördag

Kategori: Allmänt

Just nu är Lovisa på väg hit. Vi skall shoppa lite och äta lunch på stan. Sedan skall vi köpa färg och måla om vårat sovrum, det blev ju fel brunfärg där, men det skall åtgärdas idag. Lovisa skall kanske få måla sin fondvägg oxå om hon har lust till det vill säga. Jag skall även måla 2 nattduksbord, 3 stora byråar och en lackhylla. Allt skall bli den underbara färgen VIT!

Ni skall få titta före och efterbilder sedan.

Om jag hinner skall jag börja på verket som jag skall göra bakom soffan i v-rummet. Men det kommer att ta ganska lång tid, så kanske jag måste skjuta fram det. Småtjejerna tål ju inte färglukten alls.
Kommentera inlägget här: