lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Regnit Umeå

Kategori: Allmänt

Äntligen har min lilla familj kommit hem. Vi har hunnit storhandla och myst. Idag kommer mormor med bussen till oss och vi längtar så himla mycket efter henne nu. Så i helgen får vi det helt färdigt här hemma. Shopping skall vi även hinna med. Mamma har likadan smak som jag och vi försöker alltid besöka MIO, Lagerhause, Mias Lustgård, Åhlens osv. Idag har jag oxå beställt biljetter till KLUNGAN (dom som gör Mammas nya kille). Jag o R skall gå med våra vänner Nippe o Åsa. Men detta är i oktober så det är en bra stund till detta. Men det är kul att ha något att se fram emot.
Men vi behöver inte vänta länge innan våra vänner från Dorro kommer. Conny, LM och lille Sigge kommer nästa helg. Vi längtar så himla mycket efter dom. Det är våra absolut härligaste och underbaraste vänner man kan ha.
Nä nu skall jag jobba vidare. Kram på er.

KOMMENTARER:

  • Therese - Lurans blogg säger:
    2009-07-25 | 11:24:26
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

    Klungan är toppen, jag och gubben har varit och sett dem, tom han vart såld ;-P Hoppas du får en fin helg med mamma, för mammor är ju det bästa som finns!!! Kram kram

  • Nina säger:
    2009-07-27 | 17:04:56
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/

    Hej hopp =)

    Hoppas allt är bra med er! Roligt att ni ska få besök av Sigge med fam. Förhoppningsvis så får jag träffa han på onsdag! Han är ju så underbart go lill killen =)



    Kram kram

  • Vera svarar säger:
    2009-07-30 | 09:47:55

    Therese- Lurans blogg - Håller med dig helt och fullt. Vi hade det superbra. Kram



    Nina - Ja, jag vet inte vad det kommer att bli av denna lilla underbara Sigge. Man kan inte få nog av honom. Ha de gott.

Kommentera inlägget här: