lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Hösten närmar sig

Kategori:

Hoppsan, de va länge sedan jag var här. 
Hinner inte om jag ska vara ärlig. Har ju börjat på Polar, där vi säljer husvagnar och jag kan säga att det är ett fantastiskt roligt jobb, jobbigt och mycket att göra MEN så otroligt roligt. Trivs jättebra.
Sedan så tränar och tävlar tjejerna mina i simning. Just nu befinner dom sig på simläger med Härnösands simkompisar. Pratade med Amelia i går och dom har superkul. Igår skulle dom ut och äta pizza och sedan bowling. Självklart blir det mycket simträning också. 
Sedan har jag ju träffat världens mest underbara människa. Trodde inte att dom fanns, om jag skall vara ärlig. 9 månader och jag är mer kär än någonsin. Vi är lika gamla och har gått i samma årkurs i skolan i några år. Å där fanns han, mitt framför näsan. Men men, bättre sent än aldrig;). 
 
Jag har varit i Piteå i 2 veckor, på Noliamässan. Det var otroligt roligt men att ha en helg där man tittar på serier och inte gör något speciellt, blev helt perfekt. Men jag var in och jobbade några timmar igår. Ha ha, går inte att slita sig. Men det är otroligt skönt att sitta och jobba i lugn och ro, ingen telefon som ringer hela tiden eller möten osv. Fick gjort jättemycket på bara några timmar. 
 
Barnens sommarlov är strax över. Vi har bara varit hemma i sommar, för att ta det lugnt. Dom skall ju åka med sin pappa till Spanien om några veckor så det blir perfekt. Vi tänkte ta en långhelg i Umeå nästa helg, med hotell, Jump, Leos Lekland, bio och restaurangbesök och såklart SHOPPING. Barnen har vuxit ur nästan allt den här sommaren. Så det blir till att fylla på med nytt som passar dom. Å mamma har vuxit, med en karl som älskar öl och god mat och mys gör att man också växer;) Behöver mycket nya kläder nu. Å träning. Men ärligt, träning är det jag hinner minst just nu. Men den skall in igen. Herregud, innan jag träffade hjärtat så tränade jag 5-6 ggr i veckan till nu 0.
 
Nä nu skall jag shoppa lite vidare.... och sedan fortsätta med lite serier. Ha en fantastiskt härlig söndag.
 
Kommentera inlägget här: