lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Höst

Kategori:

Amelia har packat onepicen full, herregud så vi skrattade😂😂
 
Härliga höst, man vill som göra så mycket men som vanligt räcker tiden inte till😉.
 
Barnen har kompisar i helgen, dom myser, leker och pratar, hur gulliga som helst❤️
Storasyster Amelia färgade håret på tjejerna, det är färg som inte skadar håret, man blandar de med balsam och försvinner eftersom. Dom ser ut som 2 karameller❤️.
 
Idag är de simskola, träning för mig å sedan kör vi middag på Myway. Sedan börjar pappaveckan. 
 
Har fått ved av pappa som jag ska bunkra upp källaren me, så vi kan elda i vinter. Håller även på med mitt kontor då Amelia bytt rum, passade då på att måla ett skåp😂. Ska till stan i helgen å då ska jag köpa färg å måla vardagsrummet, ska bli ett Vera-rum, dvs mysigt värre...
 
 
Det lutar mest mot den underbart härliga gröna (min absoluta favoritfärg). Tänk va syrran å mor ska säga 😂😂🤣😱
Kommentera inlägget här: