lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Ordningen återställd

Kategori:

Nu har barnen kommit hem från midsommarfirandet hos pappa. Å jag har hunnit fixa HELA huset i helgen. Så underbart fantastiskt härligt att vara färdig. Har liite saker kvar samt grejor på vinden och utesaker, men det får vi ta eftersom.
Barnen är helnöjda över sina rum och vi har fått det otroligt mysigt och fint här.
Ska fixa en köksö och ordna några lampor i taken, men så gott som färdig.
 
Här tokregnar det, som tur är hann jag klippa gräsmattan för den var otroligt vildvuxen. När det torkat upp lite måste jag kratta bort gräset som ligger på och sedan ska jag ge mig på utsidan av huset. Lite väggar ute måste målas och dörrarna ska målas svarta. Även utbyggnaden hoppas jag få hjälp med samt förrådet inne. Detta måste vara färdigt innan vintern då jag planerar att ha det som förvaring av vinterkläder och dyligt.
 
I morgon blir det att fixa alla papper och ta bort saker som inte ska vara framme. Vi måste även hämta Mollys stora spegel samt sätta upp denna. Annars har tar vi det lugnt och hoppas att regnet snart är över så vi får sätta upp vårat nya tält. Å självklart ta en tur på sjön i våran båt....
Kommentera inlägget här: