lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Torsdag idag.

Kategori:

Idag har jag äntligen tagit tag i träningen. Jag hoppas min fot pallar. Käkar Pronaxen och då funkar det bättre, men det är skit att jag måste göra det för att kunna röra på mig lite. Jag toksaknar Strong Zumban supermycket och hoppas att min fot kan läka. Men hur jäkla lätt är det att sitta still, not.
 
Jag har nu helt skippat mjöl och socker och jag mår så sjukt mycket bättre i kroppen och magen. Kan till och med fuska med lite smågodis och chips i bland, men inte för mycket för då är det kört. Men på helgen någon gång måste man få unna sig lite. Att man mår bra och att kilona försvinner gör ju saken inte sämre.
 
Jag toklängtar nu till mitten på augusti, då jag skall få börja mitt nya jobb. Ska bli så sjukt spännande att jag smäller av. Äntligen. Sedan måste jag ta tag i husets utsida. Bron ser lite tokig ut så jag måste bygga ett räcke och fixa till detta samt göra förrådet inne i ytterhallen så jag kan ha mina skoterkläder och barnens ytterkläder där. Funderar också på att skaffa en gammal frys som man kan ha där ute. Jag saknar det här med att kunna köpa storpack och frysa ner.
 
I helgen undrar jag vad man ska hitta på, barnen ska följa med pappan till Umeå....Är lite sugen på Åsele faktiskt. Brukar alltid ha kul där då min faster bor där, roligast är att träffa alla som brukar bo hos henne, ha ha. Ett år vaknade jag när jag hade lagt mig typ 02 av att någon spelade superhögt ute. När jag vaknade på fm så förstod jag varför, bandet som varit på öltältet spelade på fasters altan, ha ha. Är sur än över att jag inte klev upp och va med.... Alltid händer det något kul där..
Kommentera inlägget här: