lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Mitten av Juli, redan!

Kategori:

Här går tiden i en rask takt.
I veckan har jag varit helt ledig och vi bara gör sånt som vi känner. Vi har haft mina syskonbarn här och myst extra mycket med dom. Så dagen efter var vi såååå slut alla 3:). Molly som sover till 11-12 på förmiddagen och Amelia till 10, ha ha. Man blir fort bortskämd med stora barn....
 
Annars då.........Jo, jag har ju fått ett nytt jobb. Herregud såå kul. Jag är så otroligt lyckligt lottad som har denna tur. Ska bli otroligt skönt att få jobba här hemöver nu efter sommaren. Jag älskar att köra bil och att få vara med min syster och hennes familj, men det ska bli rofyllt i hjärtat att få vara hemma, nära barnen. Så man alltid finns till hands för dom, även om dom är hos sin pappa.
 
Molly sover hos en kompis ikväll. Amelia har en kompis här och ute skiner nu solen. Jag sitter och tittar ut crosscyklar. Ska nu köpa en, måste bara få min bror att åka och titta på den åt mig. Jag läängtar som tusan och jisses så jag kan köra här omkring. Hittade till och med crosskläder som matchade mina skoterkläder, ha ha. Hela kittet. Nä nu ska jag ringa min bror. Kram på er
Kommentera inlägget här: