lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Härliga lördag

Kategori:

När man är ledig på en fredag blir man så otroligt dagavill. Man får som en helt gratis dag och det känns otroligt skönt. Barnen är med sin farmor och farfar å sina 2 kusiner i Junsele på djurparken, där ska dom bo i deras husbil och ha det mysigt. Längtar efter dom redan;).
 
Har ingenting planerat i helgen, ska bara försöka kurera mig. Har nu varit förkyld i en veckas tid, men för några dagar sen fick jag även ögoninflammation och hosta, ha ha allt på en gång. Å det är som vanligt, svåraste är att ta det lugnt och vila. Jag är så sjukt dålig på det. Det går endast att se en film. Så nu tror jag att det blir lite mera Transformers. Här går Kung-Fu Panda, Transformers och Sex and the city när man är sjuk. Jag vet inte hur många gånger jag har sett dessa filmer, men bra är dom.
 
Till veckan blir det återigen jobb i Umeå, sedan blir det lugnt en vecka då jag ska operera mig för 3:e gången. Om jag känner mig snabbt bra kan jag åka in till Dorotea och jobba därifrån, det är det som är så himla bra med detta jobb, att det går att lösa så här.
Men sen är det bara en enda vecka kvar på detta jobb, innan jag ger mig in i helt nya världar. Det känns otroligt pirrigt och spännande.
 
Nej, goda vänner. Nu ska Vera fika frukost framför tv-n och se näst nyaste Transformers. Trevlig lördag. 
Kommentera inlägget här: