lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Augusti

Kategori:

Tiden rinner som vanligt iväg. Å nu är vi inne i Augusti månad. I år har jag inte hunnit vara på några äventyr alls, ja, eller jo. Har ju flyttat, renoverat och bara tagit det lugnt och jobbat. Men jag är en riktig rutinmänniska och trivs otroligt bra i vardagen med jobb, träning, matlagning, städning och läxläsningar. Å allt bara rullar på. Nu skall ju tjejerna satsa på simningen och dom har fått en tränare som ska hjälpa dom med allt. Det kommer att bli minst 3 ggr träning i veckan och båda mina tjejer ser fram emot det så mycket. Då får mamma passa på att träna samtidigt nere i gymmet, så det blir perfa. 
 
Igår följde jag och Molly med Linda för att kolla hjortonen. Då jag ska ta det lugnt blev det en pytteliten hink, men vi hittade inte så mycket MEN däremot blåbär. JIPPY! Jisses så glad jag blev. Så nästa helg ska jag ut och plocka blåbär utav bara den. 
 
Till veckan ger jag mig ut på min sista vecka i Umeå, känns väldigt vemodigt men otroligt spännande att börja mitt nya jobb. Fantastiskt roligt, jobbet är som klippt och skuret för mig (hoppas jag). 
 
Sedan i september väntar Volbeat i Stockholm. Med hotell och allt. Ska bli så kul att äntligen komma iväg. Nä nu ska jag försöka ta mig iväg och shoppa lite mat då mina älsklingar från stan kommer;)....
Kommentera inlägget här: