lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

MRT

Kategori: Träning

Har nu gjort MR-med kontrast i höftkulan. Gick otroligt bra, var riktigt läskigt. MRT-tunneln var värst denna gång och fick vara i den nästan 2 timmar. Höll på att svimma när jag var klar så jag inhandlade Redbull, Reload-dricka och lite choklad och satt och väntade på min karl. Kunde ju inte köra hem.

Väl hemma hade barnen badträning och stackars Roger var tvungen att åka med båda i olika omgångar. Som tur är har vi snälla grannar och barnen fick vara där hela kvällen medans den andra var på simskola. Efter 20 kom Roger och Amelia hem så det blev en lång dag för oss alla. Tack för hjälpen snälla ni.

Nu är det bara att vänta på svar. Jag har en förhoppning att jag skall kunna träna hela sommaren så att jag är back in buissnes efter sommaren. Så jag håller modet och humöret på topp och håller tummar och tår att så blir det.
Kommentera inlägget här: