lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Nu har helgen gått...

Kategori: Allmänt

Å min mamma är i Lajksjön. Vi har jobbat och donat hela helgen jag och min mamma. Och resultatet blev att tjejerna bus delar rum, det är ett stort rum och dom har fått en sida var, en sida som går i Hello Kitty-stilen och den andra sidan som lutar åt prinsess-stilen.
Sedan har Lovisa fått ett riktigt tonårsrum och jag har fått mitt alldelens egna kontor. Det blev så bra, att det kanske dröjer länge nu tills nästa flytt;)...

Nästa projekt blir hallen, men det får bli lite senare eftersom min kropp helt lagt av;(, hm.

Barnen är nu hemma och allt är som vanligt igen. Förutom en jättesnygg övervåning och en helt underbar lampa. Jag fick nämligen en lampa av min mor, ni skall sedan få se den. Även lite bilder på övervåningen.

Angående min mamma, hon är helt otrolig. Hon kommer hit och hjälper mig, sedan har dom med sig hallon-, lingonsaft, frysta bär och kött samt köttfärs. Inte nog med det så kokar hon saft åt oss här, det blev hallon/jordgubbssaft. Kan säga med lätthet att jag har VÄRLDENS bästa mamma! Tack för att du skämmer bort oss så här;). Nästa gång ni kommer ska jag skämma bort er med råge, var så säker.

Nä nu blir det lite kaffe (som mor köpt) samt en chokladkaka till. Barnen ser lite barntv.

Ha en toppenkväll!

KOMMENTARER:

  • Therese - Sockenvägens Söta säger:
    2010-10-26 | 09:43:42
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

    Åh ska bli kul att se vd ni gjort - å så sant, vad gjorde man utan sin mamma?! KRAM till er <3

  • Vera svarar säger:
    2010-10-27 | 13:09:10

    Therese - Sockenvägens Söta - Ja, det kommer vi hade lite fullt upp i går. Men är supernöjd. Ja, mammor är bäst, helt enkelt. Kram kram

  • Therez säger:
    2010-10-28 | 22:02:11
    Bloggadress: http://www.therez.se

    Du har en liten utmaning i min blogg. Kram

Kommentera inlägget här: