lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Molly 2 år

Kategori: Allmänt

I fredags fyllde Molly 2 år. Vi började dagen med kanelbullar, ljus och paket. Molly var överlycklig. Amelia fick sedan följa med mig på mitt jobb eftersom jag hade en hel del remisser att utfärda. Amelia har varit sjuk hela veckan. Kl 10 ringer dom från dagis och berättar att Molly nästan har 40 graders feber, så Roger for hem med henne. Kl 14 bytte vi av varandra hemma, så han hann jobba undan lite han med. Puh, vilken dag!

Men vid middagstid kom våra underbara vänner från Dorotea med lille Sigge. Sedan kom även grannarna in, så vi blev några som firade Molly. Tack, tack till er!
Hon fick även många paket på posten av momma, farmor, Villis-gänget. Det innehöll filmer, joggingdress, godis osv. Hon fick ett Fischer-garage, barbapappa-pussel, en jättefin tunika och tights. Vi åt tårta och myste, men Molly sov mest, stackarn. Men nu är våran lilla tjej 2 år gammal. Herregud vad tiden går.

Molly har haft 40 graders feber hela helgen. Det är astman som spökar igen. Idag blir det nog ett besök på barn för småttingarna. Pappa är hemma idag så jag får jobba undan lite. Tur att vi kan dela det hela, när dom ofta är sjuka.

Hoppas ni får en bra dag.

KOMMENTARER:

  • Sockenvägens Söta säger:
    2010-01-26 | 19:12:58
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

    STORT GRATTIS till Molly, jag hade för mig att det var den 26 hon fyllde, men tji fick jag! Lät som en fin födelsedag efter omständigheterna, hoppas ni är krya nu, massor av kramar från Sockenvägen!!!

  • Bea säger:
    2010-01-28 | 09:33:32
    Bloggadress: http://mammabeas.blogg.se/

    Va tiden går fort.... Min "stora" tjej fyller snart 5 år!! =/ Hoppas ni nu mår bra, skickar ett bättre sent än aldrig Grattis till lilla Molly!

    Kram

  • Therez säger:
    2010-01-29 | 21:32:02
    Bloggadress: http://www.therez.se

    Du har fått en award i min blogg! :) Trevlig fredag! Kram

Kommentera inlägget här: