lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Äntligen fredag

Kategori: Allmänt

Åh, vad underbart att vara här i Svanabyn. Jag fullkomligen sover som en gud i svärmors säng. R säger att jag inte ens pratar i sömnen här, så alltså är jag helt deckad. Härligt. Jag känner mig pigg som en nötkärna när jag vaknar här. Idag har vi fikat med min underbara vän LM och lille S. R är som min assistent nu, så han måste följa med mig överallt när vi har barnen med oss. Så gissa om han blev överlycklig när Blomster hade lunch-stängt idag när vi va där! Men i morgon skall jag hinna glutta in där, eller glutta och glutta det blir SHOPPING! Vi skulle oxå hälsa på min farmor och farfar som inte var hemma, då passade vi på att hälsa på A. Far min var och jobbade. 
Skall även i morgon  hälsa på min vän S och surr lite. Vi skall överraska mamma oxå, jag hoppas att hon inte hört att vi är här, men djungeltelegraf som råder här så visste hon nog det före oss, ha ha.
R har oxå hunnit hämta Lovisa. Molly och Amelia var så överlyckliga när hon kom. R´s kusin M har varit lite barnvakt här medans han hämtade Lovisa. Barnen fullkomligen är tokig i henne, för hon har lekt med dom och busat. Men nu sover barnen och Lovisa, jag och R sitter och ser på Let´s dance och myser. Svärföräldrarna är på Afterwork ikväll. Jättekul för dom, hoppas bara dom fått god mat.
Nä nu skall vi fortsätta må gott och mysa. Trevlig kväll på er!

KOMMENTARER:

  • Therez säger:
    2009-02-27 | 22:19:29
    Bloggadress: http://therezz.blogg.se/

    ♥ svar:

    Åh tack rara du! Vad glad jag blir! Hoppas ni får en underbar helg "hemma". Snart åker vi! Hälsa och krama alla från oss! Kram kram

  • Vera svarar säger:
    2009-03-01 | 09:27:38

    Therez - Tack tack. Ja, helgen har varit underbar. Kan du tänka dig vad tiden har gått fort? Helt otroligt. Det skall vi göra. Kram på er.

Kommentera inlägget här: