lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Härliga maj

Kategori:

Herregud vad allt känns bra. Jag och hjärtat var i Sundsvall i helgen. Han hade bokat hotell på Knaust, superfint hotell och vi hade de så mysigt. Vi satt på Bishops hela kvällen;). Dagen efter åkte vi till Örnsköldsvik och köpte en bil. Vi skulle egentligen göra det i Sundsvall men bilfirman kändes inte ok och det var mycket som inte stämde med bilarna så vi backade det köpet. 
Öviks firman var helt underbara. Dom hade stängt igår men då hjärtat ringde så kom dom in bara för vår skull och jag fick min älskade bil. Det är otroligt fånigt men härligt underbart, nu har jag en skoter, en bil, en cykel som är HELT mina. Vilken känsla, ha ha. Inte tokig......
 
Å så ska vi flytta. Vi ska flytta till min hemby och det känns så himla bra. Jisses, det är som att gå på moln just nu. Å så har jag börjat jobba, kan nog inte bli så mycket bättre.... Jag jobbar i Umeå varannan vecka och varannan vecka ska jag jobba här. Sedan efter sommaren får jag jobba här hela tiden om jag vill. Snacka om en helt underbar chef. Dom värnar verkligen om arbetskraften. Å det passar mig hur bra som helst. 
 
Nä nu skall jag fixa matlista, hälsa på mormor och mamma, handla, hämta Molly och sedan har tjejerna simträning ikväll. Full rulle and I Love it!
Kommentera inlägget här: