lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Torsdag

Kategori:

 
Förra helgen hade tjejerna sin första simtävling. Den var i Sollefteå och tjejerna var så duktig. Vi bodde i Långsele i en jättemysig stuga. Tänk att jag fick 2 otroligt duktiga simtjejer❤️
 
Imorgon bär de av hem igen🤗 Denna gång får jag med mig min älskade vän Sara, de ska bli såå mysigt att få rå om henne en hel helg. Vi kommer äta å dricks gott hela helgen. Kanske ett besök i Hoting som har marknad i helgen ✌🏻
 
Vi har nu haft skolavslutning i Dorotea. Tjejerna mina var såå fina. Morfar o hans fru fikade med oss på fiket efter kyrkan. Molly var så nöjd över dagen, ja Amelia oxå❤️🇸🇪
 
 
Kommentera inlägget här: