lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Valborgshelg

Kategori:

Härligt med Valborg. Det är som mysigt med allt runt omkring. Vi kommer att åka till Lajksjön i morgon och äta palt där, sedan åker vi till mamma och väntar tills kl 19.00 då majbrasan skall tändas. Man blir så sugen att vårstäda när det är valborg;). 
 
Jag kommer att börja jobba i Umeå nästa vecka. Ska bli så otroligt roligt. Kommer att jobba varannan vecka och varannan vecka kommer jag att ordna med mitt företag och vara med mina barn. Spännande. Vi har andra roliga saker på gång så jag kommer inte att vara sysslolös denna sommar heller. 
 
Mina barn har börjat i en grupp på simningen som skall börja tävlingssimma. Jisses så kul. Dom är otroligt duktiga och jag följer med dom alla gånger då det är så otroligt kul att se hur dom blir bättre och bättre. I dag skall dom träna, tränaren ska till och med bjuda dom på mat efter simningen då den blev så sen. Fantastisk simtränare. Om bara 2 helger skall dom iväg på en träningsresa, helt själva. Jag menar, jag eller vi föräldrar får inte följa med. Åh mina tjejer börjar bli så stora. 
 
Nä nu skall jag fixa i ordning allt inför Umeå. Ha nu en väldans fin Valborgshelg.
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: