lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Påsklov

Kategori: Allmänt

Tillbaka! Har nu vuxit lite i bloggen. Den kommer mest att handla om träning, matlagning, inredning och allt som JAG tycker om att göra.
Barnen har nu blivit stora tjejer och min tid som småbarnsförälder är över. 
Känns konstigt att ens säga det, men samtidigt otroligt skönt. Nu gör vi massvis av saker tillsammans. Ja, det har vi nog alltid gjort, men jag har tidigare lärt dom allt jag kan och nu sköter dom sig nästan själva. Otroligt duktiga är dom. Jag är så stolt över dom. Fina vänner är dom, ärliga och framförallt kärleksfulla. 
 
Vi har nu påsklov och här är det nästan ingen snö kvar så vi har valt att njuta av helgen och att få vara tillsammans. Oftast har dom kompisar här så det är såå mysigt att bara få vara. Se film, äta gott och inte ha något som vi måste göra. Det behöver man ibland.
 
Just nu sitter dom och tillverkar påskkort för fulla muggar. Dom skall gå påskkärringar i min hemby och ge bort påskkort. Sedan ska vi hem och laga en god middag.  
 
Glad Påsk på er allisammans!
 
 
Kommentera inlägget här: