lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Snart påsklov

Kategori:

 
Å här ligger jag i soffan😯 med mitella. ..... Ringde 1177 efter jobbet då jag bara fick ondare och ondare i skuldran. Dom tyckte att jag skulle på akuten ikväll men barnens pappa var påväg till Östersund, å ha med barnen flera timmar där går ju inte... så nu ligger jag å vilar så de inte ska göra så ont å så far jag i morgon bitti istället, när barnen är på skolan. ... Jag råkade flyga av skotern i lördags å landade på axeln å höften på isen. Hade ganska ont då men idag är de super ont. Hoppas verkligen inget är bryter där😨😣. Jag som ska köra mycket skoter i påsk 🐣😀.  
 
Annars blir de väl kvasten för mig...... Nä fy fanken sååå tråkigt.  Men jag hoppas att det bara är något som snabbt går över. Vi som ska börja grejja i huset😉.
Kommentera inlägget här: