lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

En heldag kvar....

Kategori:

 
Ikväll har jag och Molly invigt shoppingstället Avion här i stan. Jättefint var de där å vi passade på att äta där innan vi shoppade lite.  Vi avslutade med att äta på honey comb ,  varsinn Youghert glass, mumsigt. 
 
Va å träffade farbror doktorn idag å jag hade gjort illa en muskel väldigt mycket.  Fick en hel hög med medicin som jag ska äta i 10 dagar, å jag får inte anstränga eller lyfta med den armen under tiden😨😢😣. Jäkla skit oxå.  Å vi som skulle börja med renoveringen nu.... 
 
Om jag inte har för ont ska vi ta en tur återigen på Avion då Amelia oxå vill kika där. Men som de är nu är jag helt slut på😴🏩🐣
Kommentera inlägget här: